Vai vēlies pozitīvāk un bez stresa risināt grūtas, sarežģītas sarunas?
Dienas kurss 13.februārī vai 17.februārī

Iedomājies, cik produktīvāks un pozitīvāks būs Tavs darbs, ja zināsi kā mazināt stresu sarunās, veidojot tās mierīgi un konstruktīvi. Izmantojot vadošo ASV universitāšu metodes, varēsi saprast cēloņus tam,  kāpēc sarunās cilvēki kļūst iracionāli un to, kas Tev var palīdzēt sarunu laikā izvairīties no stresa, izrunājot sarežģītus jautājumus.

 
Uzņēmumu komunikācijas un darba efektivitātes treneris, Zuarguss

Kam noderēs:
Ja ir jāatrod veidi kā bez saspīlētas  komunikācijas atrast kopēju valodu ar cilvēkiem, ko bieži satiec vai tiem, kuri ir nozīmīgi Tavā dzīvē. 

Šīs metodes apguvuši arī uzņēmumos: 
CircleK, Swedbank, CBL, Citadele, Nordea u.c.

Kad/Kur
13. februāris
, Kalnciema Kvartāls pl.10.00 - 18.00
vai
17.februāris, TechHub Rīga
pl.10.00 - 18.00

Vēl pieejamas vietas ar labām cenām
Pieteikties

Sveiks, mani sauc Zuarguss un savulaik man viens no lielākajiem stresa iemesliem darbā bija tas, ka nevarēja dažreiz viegli, bez saspīlējuma un konstruktīvi izrunāt jautājumus, kur atšķīrās redzējumi. Šādas sarunas arī paņēma daudz spēkus un nervus. Kā uzņēmuma īpašniekam man bija 60 cilvēku kolektīvs, un es domāju, ka kopumā labi sarunājos ar dažādiem cilvēkiem. Taču kādā brīdī, kad darbā bija liels stress un ik pa laikam arī piedzīvoju izdegšanu, es sāku izvērtēt, kur man aiziet visvairāk enerģijas. Secināju, ka tās bija izaicinošas sarunas ar atsevišķiem kolēģiem vai sadarbības partneriem. Bija atšķirīgi redzējumi, vērtības vai komunikācijas kultūra. Man bija godīgi sev jāatzīst, ka nemācēju citiem pateikt "nē" tā, lai tas būtu pozitīvi; mierīgi risināt konfliktus; nesapratu to, kāpēc cilvēki par atsevišķiem jautājumiem kļūst tik negatīvi un ko ar to iesākt.

Man pirms 9 gadiem palaimējās satikt izcilu izglītības treneri no Vācijas, kurš iedvesmoja mani pievērsties izglītībai un mācību treniņiem.  Nu jau vairākus gadus strādāju ar dažādu uzņēmumu kolektīviem, pasniedzot sarunu metodes. Un esmu izveidojis kursu ar, manuprāt, efektīvākajām sarunu metodēm, ko esmu devis šādu uzņēmumu vadītājiem, piemēram, Swedbank, CirkleK, Nordea, un es esmu drošs, ka šīs metodes noderēs arī Tev. Taču, ja kādu iemeslu dēļ Tev nesanāks atnākt uz kursu, varu uzreiz ar Tevi padalīties ar vienu ieteikumu, ar ko parasti sāku komunikācijas treniņus. Kāpēc? Tāpēc, ka ir labi, ja arvien vairāk cilvēku uzzina metodes, kas palīdz uzlabot gan darba, gan arī personīgās dzīves. Mani tas tiešām iedvesmo, ja vēl kādam cilvēkam sarunas būs kļuvušas vieglākas un sekmīgākas.


Izskaidrošu šo metodi ar reālu piemēru no dzīves - liela, starptautiska uzņēmuma finanšu direktors, kura vārdu un uzņēmumu šeit neminēšu, manā komunikācijas treniņā risināja situāciju savā darbā. Pie viņa regulāri vērsās viens darbinieks, sūdzējās par esošo algu, atbildībām un prasīja paaugstinājumu. Vadītājs uzskatīja šīs prasības par absolūti nepamatotām un vairākas nedēļas pacietīgi centās arvien vairāk papildināt savu argumentāciju ar faktiem un loģiku par savu redzējumu, lai pārliecinātu darbinieku par viņa prasību nepamatotību. Taču darbinieks joprojām nāca ar saviem lūgumiem. Sarunas gan darbiniekam, gan vadītājam bija emocionāli saspringtas. Pamata ieteikums ar ko sākt šādu situāciju risināšanu: ievāciet informāciju par otra cilvēka motivāciju jeb "iracionālajiem argumentiem". 

Būtiski, ka šis ieteikums, tāpat kā daudzi citi komunikācijas principi un metodes, attiecas ne tikai uz darbu, bet arī uz personīgajām attiecībām. Un pamata princips ir tas, ko intuitīvi, iespējams, Tu jau zini -sarežģītās sarunās cilvēki kļūst iracionāli un loģika nestrādā. Ir jāpieiet no citas puses. To mēs viegli pamanām personīgajā dzīvē, bet darbā dažkārt aizmirstam, jo mums ir ekspektācijas, ka kolēģiem darbā ir vismaz jācenšas būt profesionāliem un loģiskiem. Taču vairumā gadījumu visi cilvēki, ticiet vai nē, ir iracionāli. Vai mēs zinām metodes kā pieiet un atrisināt šo "iracionālo" pusi? 
Atbilde slēpjas mūsu smadzeņu struktūrā. Cilvēka smadzenēs ir emocionālā smadzeņu daļa, kas dominē situācijās, kad notiek kādas nesaprašanās vai ir stress. Tas izpaužas kā dažādi neloģismi, aizsargreakcijas.  Un ar loģiskiem argumentiem mainīt iracionālu argumentāciju nevar. 


Finanšu direktora uzdevums bija uzklausīt cilvēku, visus argumentus, kas skāra viņa iracionālo pusi  - emocijas, viņa "sajūtas par darbu". Nevis censties būt psihologam, bet vienkārši ievākt informāciju. Tas nozīmē atvēlēt laiku sarunai un delikāti, uzmanīgi uzklausīt. Ne tikai faktus, bet arī emocijas, darbinieka sajūtas par darbu. Kas izrādijās? Darbinieka emocijas par savu darba situāciju bija "nesaprasts", "neievērots", "nav izaicinājumu" (jā arī šī var būt emocija), "vilšanās", "nav īsti jēgas" un citas. Tātad, ko vadītājs ar šo darbinieka iztaujāšanu ieguva? Informāciju, kas veidoja šīs sarunas "neloģisko daļu", informāciju -  kas bija atslēga uz šīs situācijas risināšanas sākšanu. Un risinājums šajā situācijā bija vienkāršāks nekā gaidīts. Izrādās, ka nevajadzēja amata paaugstinājumu vai algas pielikumu. Darbiniekam vajadzēja, pirmkārt, regulāru novērtējumu par savu darbu, otrkārt - perspektīvas sajūtu, kāpēc šis darbs, ko uzņēmums un viņš dara, ir jēgpilns un nozīmīgs. Viņam vajadzēja kādu emocionālo saikni ar vadību un atgādinājumu par sava darba vērtību. Izmantojot mācībās apgūtās metodes, šo situāciju vadītājs atrisināja, turpmāk tiekoties reizi mēnesī ar darbinieku klātienē, un sniedzot šo atbalstu. Jo, kā zināms, atalgojums darbiniekiem ir tikai starp 5. un 10. vietu prioritāšu sarakstā un vadītājs šajā gadījumā varēja nodrošināt cilvēkam viņam svarīgās prioritātes darbā.

Kāpēc esmu izveidojis šo kursu? Tāpēc, ka zinu no pieredzes un man ir žēl, ka tik daudziem cilvēkiem ir  sarežģījumi dzīvē un darbā, un tik daudz nerealizētu iespēju komunikācijas metožu nezināšanas dēļ. Es vēlos, lai pie šādām metodēm var piekļūt ne tikai tie, kuri mācās vadošajās augstkolās ASV, paverot sev lieliskas iespējas gan darbā, gan arī privātajās attiecībās. Turklāt ļoti gribas, lai mēs visi atgūtu to, ko mums nav iedevusi izglītības sistēma. Jo komunikācijas metodes nemācīja ne tikai tiem, kuri skolu sen jau beiguši, bet arī pašlaik skolu un augstskolu solos sēdošajiem.  Atskatoties uz iepriekšējiem darba gadiem, tas šķiet tik neloģiski, ka esmu pavadījis tik daudz laika, tērējot savu pacietību, enerģiju un nervus nekvalitatīvās sarunās, tā vietā, lai izmantojot pašlaik man zināmās metodes, veidotu sarunas pozitīvāk un konstruktīvāk.


Uzreiz vēlos pateikt, ka šis kurss būs noderīgs vien tad, ja tiešām vēlies saprast kā Tu vari uzlabot komunikāciju, nevis gaidīt, ka to izmainīs citi. Jo pieredze rāda, ka uzlabojumus komunikācijā mēs gūstam tikai tad, ja sākam izmaiņas ar sevi. Tad ir kontrole pār savu dzīvi. Ja tas Tevi nebiedē, tad šis kurss var būt Tev noderīgs. Pēc vairāk nekā 1000 treniņiem dažādos uzņēmumos, skolās un jauniešu organizācijās, esmu atlasījis komunikācijas galvenos principus un efektīvākās metodes. Ar prieku palīdzēšu Tev apgūt šīs metodes, kas var padarīt arī izaicinošas un grūtas sarunas sekmīgākas un vieglākas. Treniņos varēsim analizēt konkrētas situācijas un skatīties risinājumus kopā. Uz tikšanos!

KURSA PROGRAMMA TRĪS DAĻĀS. Sīkāks apraksts lapas beigās.


KAD un KUR?

Ir divi treniņu datumi no kuriem var izvēlēties sev ērtāko:

- 13. februāris, 10.00 - 18.00 (Kalnciema Kvartāls, Melnsila 10b)
vai
17.februāris, 10.00 - 18.00 (TechHub Rīga, Sporta iela 2)

Jārēķinās, ka mācības varētu nedaudz ieilgt, ņemot vērā grupas dinamiku un trenera Zuargusa vēlmi panākt maksimāli kvalitatīvu metožu apgūšanu, neatstājot kādus jautājumus neizrunātus.


KO TU IEGŪSI?

- Uzzināsi kā ņemt vērā sarunās to, ka cilvēki ir iracionāli, jo sevišķi komunikācijā.  

- Tev būs iespēja izprast to, kāpēc cilvēki viens otru redz noteiktās lomās. Ieraugot, kādas lomas mēs piešķiram sarunās sev un citiem, varēsi saprast kā virzīt komunikāciju gan sapulcēs, gan individuāli - viens pret vienu.

- Sapratīsi motivācijas ietekmi uz sarunām. Tev būs iespēja praktizēt metodi, kas ļaus sarunās Tev mazināt stresu un orientēties uz labāko rezultātu.

- Varēsi plānot sarunas saskaņā ar savām vērtībām, kas rada iespēju atrast kopēju valodu. Bieži vien cilvēki neapzinās, ka vērtības ir visas komunikācijas pamatā un nesaskaņas rodas, nepamanot tajās atšķirības.

- Uzzināsi to, kāpēc tēlojot pozitīvismu un atbalstu sarunā, tas var nesniegt vajadzīgo rezultātu un Tevi pašu nogurdināt. Tāpec, ka balss un ķermenis spēlē lielāko lomu sarunā saskaņā ar Alberta Mehrabjana 7-38-55 likumu (vārdi, balss, ķermenis). Uzzināsi, kāpēc ķermeņa valoda nav lasāma tik primitīvi kā, piemēram, "sakrustoja rokas, tātad nobloķējies".

- Izpratīsi pašsajūtas ietekmi uz katru sarunu. Uzzināsi, cik daudz vairāk var iegūt no sarunas, ja ar pašsajūtu "strādā" gan ilgtermiņā, gan arī gatavojoties sarežģītai sarunai.

- Praktizēsi Empātiskās klausīšanās metodi. Praktizējot šo metodi, varēsi daudz vairāk iegūt informācijas sarunas laikā, jo sevišķi, sarežgītās sarunās, kā arī mazināt spriedzi un tuvoties vēlamajam rezultātam. 

- ''Powerless communication'' metodes būs pamatā tam, kā jāveido sarunas struktūra, lai nodrošinātu sarunas maksimālu kvalitāti.

ATSAUKSMES par Cilvekam.lv kursiem un trenera Zuargusa darbu

Iegūsti labu cenu piesakoties laicīgi. Kursa kopējā vērtība ir 589 Eiro.

Kursa programma    
 
pl.10.00
1. Trīs pamataprincipi komunikācijā: 
a. DIAGNOSTIKAS SPĒKS: zini savu un sarunu biedra ''status quo'', intelekta un pašsajūtas kvalitāti;
b. BAILES PĀRVĒRT DROŠĪBĀ: cilvēku iracionalitāte sarunās un atkarība no novērtējuma;
c. ATBALSTS un ROBEŽAS. Zini, kas esi šajā sarunā un atrodi veidu kā atbalstīt sevi un otru arī vissarežģītākajās sarunās.
2. Kāpēc cilvēki vēlas būt sadzirdēti, novērtēti ikvienā sarunā, pat ja to neatzīst. Vai Tu zini kā Tu vēlies būt novērēts? Neirozinātnes pamati komunikācijai: e
mocionālo smadzeņu aktivitāte un dominance sarežģītās sarunās.
3. 
Metode: "Jā, un...". Kā sarunās izvairīties no cīņas un pretnostatījumiem.
4. Kāpēc cīnīšanās un pretargumentēšana ir ilgākais ceļš uz rezultātu? ''Kož'' bailīgais un nepaēdušais.
5. 
Trīs identitātes: kompetents, labs, mīlams - cilvēku ''Ahileja papēži'' sarunās. Vai Tu zini, kas Tevi izsit no sliedēm un kā to mainīt?
6. Metode: "Jā, piekrītu... un...".
Pusdienu pauze
pl.14.00
7. Metode: "Empātiskā klausīšanās". Kā to praktizēt ikdienā?
8. Metode: priekšstatu maiņa, gatavojoties sarežģītām sarunām.
9. Metode: pateikt "nē" atbalstoši. Kā ņemt vērā savas un otra cilvēka vērtības, attiecību robežas, lai katrs var realizēt sev vajadzīgo.
10. Metode: komunikācija 3 identitātēm.



Money back garantee 
Zinām, ka mūsu kursi ir kvalitatīvi, bet tomēr ir iespējams, ka Tev vajadzīgas citas metodes. Un vēlamies, lai Tu tiešām atrodi tieši tās metodes un kursus, kas Tev palīdz. Tāpēc, ja sapratīsi, ka šie kursi nebija Tev noderīgi, tad garantējam atgriezt naudu. Tev tikai 24 stundu laikā kopš mācību sākuma jāatsūta ziņa uz e-pastu [email protected] ar lūgumu atgriezt naudu.

0
Kontakti: [email protected] vai 29180005
SIA ''O Smart Games'', Reģ.nr.LV50103505591, Adrese: Olgas 17, Jūrmala, LV-2008   
       

 .