Šīsdienas PAMATA uzdevums ļaus Tev mācīties ieraudzīt sevi caur cilvēkiem, kuri Tevī rada iedvesmu, emocijas, sajūtas apkārtējā pasaulē. 
PAPILDUS uzdevums ļaus turpināt veidot atbalstu pašam sev, lai jauni ieradumi vieglāk ieviestos dzīvē.

Ja Tev ir jautājums, ieskaties atbildēs ŠEIT:
Ja neatradi tur atbildi, raksti ŠEIT:
Grupas dalības, spēles noteikumi ŠEIT:
Tavi punkti, izaugsme spēlē ŠEIT:

3.diena.30.jūnijs.
Uzmanību - ir DIVI UZDEVUMI!

1.
PAMATA uzdevums (obligāts Čaklajiem): IEDVESMAS CILVĒKS
2. 
PAPILDUS uzdevums: PLĀNO SEV BALVAS.

1.
PAMATuzdevums: IEDVESMAS CILVĒKS. 

Mūs aizkustina pasaulē tas, kas ir mūsos pašos. Mūsu aizraušanos mēs varam meklēt arī caur to, uz ko pasaulē reaģējam ar aizkustinājumu un iedvesmu. 
(Čaklajiem šis uzdevums jāizpilda, lai paliktu spēlē. Turam īkšķus, gaidīsim, līdz pl.23.59)
Atbilžu ierakstīšanas Webforma ir lapas  apakšā. Obligāti ir jāatbild tikai uz pirmo PAMATuzdevumu. Ja izpildīsi abus, tas nāks par labu Tavai attīstībai, un Tu nopelnīsi 20 punktus par abu uzdevumu izpildīšanu.


UZMANĪBU!

UZDEVUMA NODOŠANAS LAIKS IR BEIDZIES. 

NOSŪTĪŠANA VAIRĀK NAV IESPĒJAMA.
CERAM, KA PASPĒJI LAIKĀ!

MATERIĀLI KĀ ATGĀDINĀJUMS UN PARAUGI PALIKS TAVĀ RĪCĪBĀ VISU SPĒLES LAIKU UN VĒL NEDĒĻU PĒC SPĒLES.


2.
PAPILDUS uzdevums: PLĀNO SEV BALVAS, LIEC KALENDĀRĀ.
Cilvēkos ir ļoti maza daļa no psihes un ķermeņa, ko tiešām, nu tiešām, varētu attiecināt uz HOMO SAPIENS. 
Mūsos ir ļoti daudz dzīvniekiem līdzīgu struktūru gan ķermenī no kakla uz leju, gan arī galvas smadzenēs. Ja vēlies dzīvot cilvēka cienīgu dzīvi ar iedvesmu, aizrautību, radošumu un cilvēcības spēku, iemācies sadarboties ar savu ķermeni, lai viņš, savukārt, arī palīdz Tev. 
Ne tikai fiziskā aktivitāte un izsvīšana ir svarīgi, bet arī tas, kā Tu sevi pieradini pie jauniem ieradumiem. Jaunu ieradumu veidošana organismam ir kā lielas vai mazas pārmaiņas. Tātad, tas ir stress. Līdz ar to ķermenim var būt vēlme sevi pasargāt un pārmaiņām pretoties. Tev ir jāiemācās organismam un savai psihei ar pozitīviem signāliem, balvām ziņot, ka esi "pateicīgs" par jauno ieradumu veikšanu. Angliski to sauc par "positive reinforcement", kad, piemēram, pēc liela projekta izdarīšanas komanda sanāk kopā un sirsnīgi, pateicoties viens otram, to nosvin.

Izdarīji darbu, saņem balvu. Vai nu uzreiz pēc darba, vai nedēļas vai gada beigās -  tas ir Tavā ziņā atrast  kopēju valodu ar savu ķermeni un psihi. Mēs vēlamies, lai šīs divas nedēļas Tu rūpētos par balvu grafiku un pieradinātu sevi pie principa ''darbs-balva'' ievērošanas ikdienā.


UZMANĪBU!

UZDEVUMA NODOŠANAS LAIKS IR BEIDZIES. 

NOSŪTĪŠANA VAIRĀK NAV IESPĒJAMA.
CERAM, KA PASPĒJI LAIKĀ!

MATERIĀLI KĀ ATGĀDINĀJUMS UN PARAUGI PALIKS TAVĀ RĪCĪBĀ VISU SPĒLES LAIKU UN VĒL NEDĒĻU PĒC SPĒLES.

1.uzdevuma atbildēs ieraksti:
vismaz divus cilvēkus, kuri Tevi iedvesmo un katram pieraksti klāt vismaz vienu aspektu, kas tieši šī cilvēka darbībā Tevi iedvesmo un, kurā industrijā šo iedvesmu varētu realizēt.
Piemēram: 
KURŠ: Imants Ziedonis.
KAS IEDVESMO: Mācēja savienot rotaļīgumu, radošumu ar filozofiju un mākslu. 
KUR VAR REALIZĒT: Reklāmas industrija vai mākslas "happeningu" pasākumu organizēšanā.

KURŠ. Tētis.
KAS IEDVESMO. Lieliski māk pārliecināt kaimiņus par palīdzēšanu novadam. KUR VAR REALIZĒT. Darbs NVO vai pašvaldībā vai darīt kaut ko līdzīgu ar domubiedriem.

2. uzdevuma atbildēs ieraksti:
vismaz 2 dažādas balvas, ko vari dot sev pēc kādiem darbiem, kas prasa saņemšanos.
Piemēram:
BALVA: Satikšos ar draudzeni un parunāšu par ceļojumiem.
PAR KĀDU DARBU: Pēc tam, kad būšu pirmdien un trešdien noskrējusi 2 kilometrus. 

Kad esi aizpildījis uzdevumus, pirms spied SUBMIT pārliecinies, ka esi ierakstījis tieši tik, cik vēlējies. 

Vari pildīt tikai Pamatuzdevumu (augšējā ailīte) un atsūtīt tikai to. Čaklajiem ar šo pietiks, lai paliktu spēlē.  Ja atradīsi vairāk laika sevis izpētei un attīstībai, tad aizpildi arī Papildus uzdevumu (apakšējā ailīte). Šis Čaklajiem nav obligāts. Katra uzdevuma izpilde dos 10 punktus.

Atbildes 1. un 2.uzdevumam.


*

*


Kad nospied SUBMIT, lai būtu drošs, ka ZIŅA IR NOSŪTĪTA, pārbaudi šajā pašā lapas vietā, vai parādās UZRAKSTS: "PALDIES! PALDIES! TAVS UZDEVUMS IR NOSŪTĪTS". Tehnisku iemeslu dēļ, uzraksts būs ļoti nelielā izmērā. Ja šis uzraksts parādās, viss kārtībā, esam saņēmuši no Tevis visu rakstīto.


Lai mēs tiešām kļūtu par HOMO SAPIENS, mums vajag ieraudzīt sevi kādi esam.
Savus dziļumus ieraugam, ja esam mierīgi.
Kā ezers atver savus dziļumus skatam tad, kad neviļnojas. 

Lai mieriņš. 

0
Kontakti: [email protected] vai 29180005
SIA ''O Smart Games'', Reģ.nr.LV50103505591, Adrese: Olgas 17, Jūrmala, LV-2008   
       

 .