Šīsdienas uzdevums ir ļoti svarīgs, ja vēlies dzīvē realizēt savus sapņus, mērķus, mainīt dzīvi. Izmaiņām vajag papildus spēkus gan no psihes, gan no fiziskā ķermeņa.
Gadījumā, ja šīsdienas uzdevums Tev šķitīs vienkāršs, atbildes atnāks ātri un paliks pāri brīvais laiks - iedziļinies flowos. Veido ieradumu tos piefiksēt ikdienā, savās aktivitātēs.

Ja Tev ir jautājums, ieskaties atbildēs ŠEIT:
Ja neatradi tur atbildi, raksti ŠEIT:
Grupas dalības, spēles noteikumi ŠEIT:
Tavi punkti, izaugsme spēlē ŠEIT:

2.DIENA. 29.JŪNIJS
PAMATA UZDEVUMS
FIZISKĀ AKTIVITĀTE un/vai SVIEDRIŅŠ

Lai mēs varētu panākt pēc iespējas labāku intelekta, uztveres un atmiņas darbību, mums ir ļoti svarīgi parūpēties par labu pašsajūtu. Viens no galvenajiem uzdevumiem ir plānveidīgi rūpēties par sevi, neitralizējot stresa sekas. 
Tam var palīdzēt:
1. Adekvāta izgulēšanās (jo vairāk stresa dzīvē, jo vairāk vajag izgulēties).
2. Pietiekams ūdens patēriņš (jo vairāk stresa dzīvē, jo vairāk organismā ir toksīnu, līdz ar to vajag vairāk uzņemt šķidrumu. Kofeīna dzērieni nav uzskatāmi par "labajiem dzērieniem", jo samazina ūdens daudzumu organismā, it kā "izžāvē" to).
3. Diēta. Nevis neēšana, bet pēc iespējas labāka ēšana. Piemēram, pirms nopietnas sevis analīzēšanas nepārēsties jeb nejaukt kopā reņģi ar putukrējuma torti un kefīru (atvainojos par piemēru tiem, kuriem spilgta iztēle:)).
UN PATS SVARĪGĀKAIS!!!
4. Fiziskā Aktivitāte un/vai Sviedriņš. 
Tas nozīmē izsvīst, plus iedot sev maksimāli balansētu 
FIZISKO SLODZI , nepārslogojot ķermeni.

-----
Tavs šīsdienas PAMATA UZDEVUMS - saprast, kā Tu vari regulāri, ar Fiziskās slodzes vai izsvīšanas palīdzību, uzlabot savu intelektuālo darbību, uztveri un atmiņu.  (Čaklajiem šis uzdevums ir obligāts! Visiem pārējiem arī ļoti, ļoti ieteicams).

UZMANĪBU!

UZDEVUMA NODOŠANAS LAIKS IR BEIDZIES. 

NOSŪTĪŠANA VAIRĀK NAV IESPĒJAMA.
CERAM, KA PASPĒJI LAIKĀ!

MATERIĀLI KĀ ATGĀDINĀJUMS UN PARAUGI PALIKS TAVĀ RĪCĪBĀ VISU SPĒLES LAIKU UN VĒL NEDĒĻU PĒC SPĒLES.

PAMATA UZDEVUMS: Plāns: kā palīdzēt sev neitralizēt stresu, uzlabot pašsajūtu.
1. Uzraksti minimums vienu aktivitāti, kuru praktizēsi tuvāko divu nedēļu laikā.
2. Uzraksti, kuros datumos un cik ilgi, šo divu nedēļu laikā plāno to praktizēt. Vēlams, lai kopāTev sanāk vismaz 6 aktivitātes divu nedēļu laikā līdz spēles beigām.
Piemēram, kā tas var izskatīties šādi - kad uzraksti aktivitātes un datumus, kurus jau ieplāno savā kalendārā.
1.
Variants: "Nūjošu" un "Iešu pirtī".
Variants: "Dejošu".
Variants: "Skriešu lēnā tempā" un "Iešu uz aerobiku".
Variants: "Futbols" un "Izbraucieni ar riteni".
2.
30.07. - 2 stundas nūjošu;
2.07. - 1 stundu nūjošu;
4.07. - 2 stundas iešu pirtī;
utt.


*

*

*

Kad nospied SUBMIT, lai būtu drošs, ka ZIŅA IR NOSŪTĪTA, pārbaudi šajā pašā lapas vietā, vai parādās UZRAKSTS: "PALDIES! PALDIES! TAVS UZDEVUMS IR NOSŪTĪTS". Tehnisku iemeslu dēļ, uzraksts būs ļoti nelielā izmērā. Ja šis uzraksts parādās, viss kārtībā, esam saņēmuši no Tevis visu rakstīto.

Atceries, Draugs.
Miers, miers, miers.
Lēnas izelpas, dabas vai šī brīža izbaudīšana.
Tie dod lielāko klusumu sevī. Lielāko iespēju ieskatīties sevī. Tas ir ceļš ar ceļavēju, lai sevi iepazītu. Sveces, laba mūzika, Tevi nomierinoša atmosfēra, vai pat saspringts, tomēr Tev patīkams projekts - atrodi savu miera ostas veidotāju. Katram no mums tas ir tik atšķirīgi. Atrodi savu miera vidi un veido to.
Mieriņš ir sirdij prieciņš un intelektam spēciņš.
Parūpējies par sevi. 


Here you can enter text or insert images or tables, if necessary.

0
Kontakti: [email protected]m.lv vai 29180005
SIA ''O Smart Games'', Reģ.nr.LV50103505591, Adrese: Olgas 17, Jūrmala, LV-2008   
       

 .